Austrālijas TGA brīdina par smagām reakcijām uz neapstiprinātiem injicējamiem peptīdiem

Tulkots no angļu valodas oriģināla, kas joprojām ir atsauces versija. Lasīt angļu valodā

Austrālijas Therapeutic Goods Administration izdeva drošuma brīdinājumu par pieaugošo neapstiprinātu peptīdu produktu, piemēram, BPC-157, GHK-Cu, TB-500, retatrutīda un CJC-1295, importu un lietošanu; tos bieži pārdod kā injicējamus līdzekļus sociālajos medijos un ārvalstu tīmekļa vietnēs. Tā minēja ziņojumus par smagām alerģiskām reakcijām, kuru dēļ bija nepieciešama ārstēšana slimnīcā, smagu iekaisumu, visa ķermeņa niezi, sirdsklauvēm un neskaidru redzi. TGA uzsvēra, ka šo produktu drošums, kvalitāte un efektivitāte nav izvērtēta un ka to piegāde ir nelikumīga.

Avoti

  1. 01Understanding your responsibilities when importing, compounding and supplying unapproved peptide products(atver avotu jaunā cilnē) Therapeutic Goods Administration
  2. 02Therapeutic Goods Administration issues safety alert amid explosion of illegal peptide use(atver avotu jaunā cilnē) ABC News (Australia)

Iesaistītie peptīdi

  1. Nav apstiprinātsBPC-157Sintētisks kuņģa pentadekapeptīds (pētniecības ķimikālija)15 WADA aizliegts
  2. Kosmētikas sastāvdaļaGHK-CuVaru saistošs tripeptīds (kosmētikas sastāvdaļa)3
  3. Nav apstiprinātsTB-500Timozīna beta-4 fragments (pētniecības ķimikālija)7 WADA aizliegts
  4. Klīniskajos pētījumosRetatrutideGIP, GLP-1 un glikagona receptoru trīskāršais agonists39 WADA aizliegts
  5. Nav apstiprinātsCJC-1295Ilgstošas darbības GHRH analogs (pētniecības peptīds)30 WADA aizliegts